Gabinet stomatologiczny w Pabianicach – usługi

W naszym gabinecie oferujemy leczenie próchnicy zębów polegające na usunięciu zmienionej chorobowo tkanki i uzupełnieniu ubytku odpowiednim materiałem. Materiały dostępne obecnie w stomatologii pozwalają na tworzenie trwałych i estetycznych wypełnień. Zabiegi można przeprowadzać bezboleśnie, korzystając ze znieczulenia.

Odpowiednia profilaktyka i przestrzeganie zasad higieny to podstawa utrzymania zdrowia jamy ustnej. W przypadku pojawienia się kamienia nazębnego, polecany jest skaling (usuwanie kamienia nazębnego) i piaskowanie.

Inne zabiegi profilaktyczne proponowane w naszym gabinecie w Pabianicach to m.in. lakierowanie zębów lakierem fluorowym oraz lakowanie zębów trzonowych i przedtrzonowych, zwłaszcza u najmłodszych pacjentów.

Pacjentom z dużymi brakami tkanek zębowych lub zębów możemy zaproponować korony i mosty metalowo-porcelanowe, a także pełnoceramiczne oraz uzupełnienia ruchome, czyli protezy zębowe szkieletowe lub akrylowe.

W wyniku nieleczonej próchnicy zębów dochodzi często do zapalenia i martwicy miazgi. Jeden rozwiązaniem jest wtedy endodoncja, czyli leczenie kanałowe. Polega ona na dokładnym oczyszczeniu i szczelnym wypełnieniu systemu kanałowego, a następnie szczelnej odbudowie korony.

Również zęby najmłodszych pacjentów wymagają troskliwej opieki, od zabiegów profilaktycznych po leczenie próchnicy i jej powikłań, które u dzieci postępują bardzo szybko. Ważne jest też przyzwyczajanie małego pacjenta do gabinetu stomatologicznego, przekonanie malucha, że wizyta u dentysty może być przyjemnym wydarzeniem.

Gabinet uczestniczy w programie „Pierwsza wizyta”.

dentysta